Este sitio web utiliza cookies, además de servir para obtener datos estadísticos de la navegación de sus
usuarios y mejorar su experiencia de como usuario. Si continúas navegando, consideramos que aceptas su
uso.
Puedes cambiar la configuración u obtener más información en nuestra política de cookies pulsando aquí.
Carlos Mazón vibra amb la mascletà de les Fogueres 2025
El president recorda Pedro Luis Sirvent, que va morir el mes de març passat, la pirotècnia del qual ha fet la disparada de hui
0
REDACCIÓN - 24/06/2025
Mazón a les Fogueres. / EPDA
El president de la Generalitat, Carlos Mazón, ha assistit a la mascletà de les Fogueres de Sant Joan de 2025 que ha sigut a càrrec de la pirotècnia Hermanos Sirvent d’Alacant.
El cap del Consell ha volgut tindre unes paraules de record i reconeixement en “este dia gran d’Alacant, en el qual la ciutat s’obri al món”, al pirotècnic Pedro Luis Sirvent, que va morir el mes de març passat en l’explosió del seu taller.
Així, Mazón ha destacat “la bonhomia, la sinceritat, la dedicació i la seua manera de sentir Alacant” de Pedro Luis, a qui ha estat dedicada la disparada de hui.
El cap de l’executiu valencià ha estat acompanyat per l’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, i el president de la Diputació d’Alacant, Toni Pérez, entre altres autoritats, així com per les Belleses del Foc, Adriana Vico i Valentina Tárraga, juntament amb les seues dames d’honor.